Klantenservice


Via deze klantenservice pagina kunt u eenvoudig en snel een vraag stellen, een wijziging of een storing aangeven. De meldingen die ingediend zijn via het formulier op deze pagina worden op verschillende momenten per dag verwerkt in ons systeem. Zodra de e-mail verwerkt is krijgt u hier een bericht van via onze e-mail.

Heeft u een dringende vraag of een urgent probleem?

Dan adviseren we u direct telefonisch contact op te nemen.


Nog geen klant?

Bent u nog geen klant maar wel dringend op zoek naar ondersteuning?

Wij kunnen nog dezelfde dag voor u klaar staan.

Hiervoor neemt u contact op met ons: 0639502120

Geen spoed? Stuur een e-mail: lelypc@donaustraat.nl.


Openingstijden

Onze servicedesk is op werkdagen geopend van 8:00 uur tot 22:00 uur.

Buiten kantooruren staan wij bij spoed ook graag voor u klaar.

De vaste contactpersonen bij onze klanten zijn bekend met de daarvoor beschikbare telefoonnummers.



Klanten Portaal

Onze bestaande klanten kunnen via de onderstaande link toegang krijgen tot supportportaal met daarin overzicht van al hun support verzoeken en status van het verzoek.

LINK NAAR PORTAAL


Reparatie Formulier

U kunt ook gebruik maken van ons reparatie formulier als u deze invult zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw probleem te verhelpen.